måndag 9 februari 2009

Kroppsfint direkt på morgonen

Vaknade idag 05:30. Låg i sängen och tänkte att jag pallar inte den här måndagen. 06:00 står arbetskamraten utanför mitt fönster och bankar som att det inte skulle finnas en morgondag. Satte mig upp och insåg att näj,näj,näj,näj. Öppnade fönstret och sa att jag är sjuk. La mig ner igen och vaknade 13:00. Har inte gjort nått vettigt idag...Bara legat på sängen, käkat godis, tittat på en jävla massa Trailer Park boys avsnitt (så jävla king) Imorgon blir det dock kneget. Fast det är skönt ibland att slöa så måste man ju knega... Så det blir av att lyssna på massa skit snack på jobbet... Samma gamla bull-shit som alltid.

Så nu är måndagen över..

Moi moi / Hape

1 kommentar:

Markus sa...

vitun läski, mee töihin siitä. :) meikä ei oo ollut päivääkään kipeänä siitä lähtien k aloin töihin 10.de juni.. suomalaisella pitää vähintään olla käsi poikki että saa pysytellä kotona. :)

siitäs kuulit..