onsdag 18 februari 2009

Råkade glömma..

Såg att det var några dagar sedan jag skrev här sist. Glömt bort detta helt och hållet. Ialf. Den här veckan här i Oslo har varit pain. Sov himla dåligt mellan söndag och måndag natt. Hel skumt. La mig klockan 2 på natten. Trött som bara fan men kunde inte somna. Eller jag vaknade lite då och då undet natten. Skulle upp 05:30. Sista gången jag kollade på klockan den natten var 04:44. små mys. Kände mig seg som fan på jobbet. Inte bara att man var trött hela dagen, man hade ont i huvudet också. Så tack med andra ord.

Tisdag var i princip samma feeling. Ont i skallen, helt förstörd. Men var tvungen att bita i för att palla hela dagen. Inget roligt att berätta om den dagen..Eller jo, såg på en jävla massa Trailer Park Boys avsnitt på kvällen. Det gjorde susen.

Onsdag. Den här dagen började ju hyfsat bra. Eller jag gjorde typ noll ända fram till klockan 14:00. Hjälpte grabbarna med att bära lite skit...just ja, ont i skallen. Dock fick jag värktablett av en kollega, Mariusz. Polskt as. Eller han är väldigt skön typ. Blev lite orolig när han gav mig den. Såg på förpackningen och anade oro. Tänkte la att man kommer inte att se morgondagen ifall man slänger i sig polsk medicin. Tror nog att jag lurade döden. Antagligen, skulle nog inte sitta här och skriva blogg isf. Ser att jag inte har noterat detta. Fast jag har känt mig sliten som ett as så har jag jobbat på bra. Förutom idag då. Känns gött. Hem imorgon. Ska hem till tjejen på torsdag. Sen på fredag blir det Gbg. :) Lira lite ib och sen skulle Kenu (panomies) ev komma och hälsa på över helgen. Nu fortsätta med TPB och sedan sleep.

Se on moro / Yläkerran hullu

2 kommentarer:

Markus sa...

kenu on kauhea poika nussimaan. :)

jäbä, mulla on idea. sepa, rissanen ja kenu tulee tänne sthlmiin kahen viikon päästä. kenulla on sillon perjantain synttärit ja me lähetään sit lauantaina thaimaahan.

tuu sinäki tänne sillon tor-fre vähän ryypiskelemään. ois tosi nastaa!

hapsu sa...

Se ois kyllä jotain..Semmon fiilis vaan että mulla tulee vituttaan ihan maan perkeleesti kun te lähettä thaimaahaan naimahaan. Mutta pitää kattoa. Se vois kyllä olla jotain